Uiteraard doet SolFly zijn uiterste best om uw reis naar verwachting uit te voeren. Mocht u toch onverhoopt een klacht ervaren, dan kunt u altijd contact opnemen met de lokale service ter plaatse of met de medewerkers van SolFly. SolFly is altijd bereikbaar binnen de openingstijden. Buiten de openingstijden kunt u contact opnemen met het noodnummer. Het noodnummer staat vermeld op uw reispapieren.

Na thuiskomst een klacht melden?

Is uw klacht ter plekke niet naar tevredenheid opgelost? U kunt dan altijd uw klachtenbrief sturen naar klachten@solfly.nl.

Heeft u geboekt via een boekingskantoor? Wij verzoeken u dan vriendelijk om de klacht in te leveren bij het desbetreffende boekingskantoor.

Mocht u bij thuiskomst pas de eerste melding maken van uw klacht, dan kunnen wij in vele gevallen helaas weinig meer voor u betekenen. Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit ter plaatse meteen voor u op te lossen en het u zo aangenaam mogelijk te maken. Was uw vlucht vertraagd of geannuleerd? Klik hier voor de berekening en afhandeling van een mogelijke financiële compensatie.

Voor meer informatie over de klachten verwijzen wij u graag naar artikel 12 van de ANVR Reisvoorwaarden.