SolFly doet zijn uiterste best om uw reis naar behoren uit te voeren. Mocht u toch onverhoopt een klacht ervaren dan dient u zich tot de reisleiding ter plekke wenden. Hiermee stelt u ons in staat het probleem ter plekke op te lossen en uw vakantie te veraangenamen. Mocht u bij thuiskomst pas melding maken van uw klacht dan kunnen wij vanzelfsprekend weinig meer voor u betekenen.

Indien de lokale reisleiding niet bereikbaar is kunt u contact opnemen met de lokale agent of met SolFly B.V.

 

Het indienen van een klacht

Is uw klacht ter plekke niet naar tevredenheid opgelost dan kunt u bij de reisleiding om een klachtenformulier vragen en deze gezamenlijk invullen. Een kopie van dit formulier kunt u na afloop van de reis met een gemotiveerde klachtbrief sturen naar klachten@solfly.nl of inleveren bij uw boekingskantoor.

Houd u er alstublieft rekening mee indien de klachten niet ter plekke zijn gemeld dan wel geen klachtenformulier aanwezig is, de klacht niet in behandeling genomen kan worden.

Was uw vlucht vertraagd of geannuleerd? Klik hier voor de berekening en afhandelijk van een mogelijke financiële compensatie.